Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

HOL VAN A CSOMAGOM?
HOL VAN A CSOMAGOM?

A rendelés állapotának ellenőrzéséhez egyszerűen kattintson a linkre: https://comfortti.hu/pages/rendeles-allapota, írja be az e-mail címét és a rendelés számát (#....).
1.     A rendelés leadása után visszaigazoló e-mailt kapott a rendelési számmal. Ezzel a rendelési számmal és az e-mail címmel jelentkezzen be a fenti űrlapba, ahol ellenőrizheti a rendelése állapotát.
2.     Amikor a csomag át van adva a futárszolgálatnak, a rendszerben látható lesz a futárszolgálat nyomon követési száma és a link csomag nyomon követéséhez közvetlenül a futárszolgálat oldalán. A gombra kattintva megnyílik egy oldal, ahol nyomon követheti a csomagot a kézbesítésig. Az alábbi példában látható a nyomon követési szám és a futárszolgálathoz kapcsolódó link gomb helye.

Ez választ adott a kérdéseire?

Thank you for your feedback

ÚJ RENDELÉS
NEM KAPTAM MEG AZ ÖSSZES RENDELT TERMÉKET VAGY TÉVES TERMÉKEKET KAPTAM